preskoči na sadržaj

Osnovna škola Franje Horvata Kiša Lobor

 > Naslovnica
VIJESTI IZ NAŠE ŠKOLE

Glasajte za našu školu u natječaju RTL POMAŽE DJECI - opremimo školske knjižnice

Autor: Admin Fhk, 25. 4. 2024.

Učenici naše škole snimili su videoprilog kojim smo se prijavili na natječaj Udruge "RTL pomaže djeci - opremimo školske knjižnice". Pogledajte videoprilog naših učenika i glasajte za našu knjižnicu u sljedećoj anketi dodjeljivanjem glasa za OŠ Franje Horvata Kiša. 

Poveznica za glasanje: ANKETA . Glasanje je moguće do 2. svibnja u ponoć. Pomozite učenicima naše škole da zajedno opremimo školsku knjižnicu. U natječaju pobjeđuje 5 knjižnica koje skupe najveći broj glasova putem ankete.

Videoprilog učenika škole: 

 




LOGO-HIŽA ZNANJA

hiža znanja

Kliknite na logotip za preuzimanje i dodatne informacije!

UPISI U 1. RAZRED
MISIJA I VIZIJA

MISIJA

Kontinuiranim podizanjem kvalitete rada i primjenom suvremenih metoda poučavanja stvarati preduvjete za kvalitetno obrazovanje učenika. Kroz poticanje kompetencija i kreativnosti razvijati prepoznatljive vrijednosti. Zajedništvom učenika i djelatnika škole te u suradnji sa zajednicom njegovati svijest o važnosti očuvanja prirodne i kulturne baštine našega kraja.

 

Vrijednosti: humanost, uvažavanje različitosti, kreativnost, suradnja, njegovanje prirodne i kulturne baštine našeg kraja.

VIZIJA

Bezvremenski izvor znanja koji povezuje u različitosti i prijateljstvu te raste u zajedničkoj kreativnosti otkrivajući radost učenja. Škola koja kroz suradnju sa zajednicom stvara nove vrijednosti.

MOTO ŠKOLE

«Mala škola velikog srca.»

GLAZBENA ŠKOLA

LUMEN-DAROVITI

SVE O UPISIMA U SŠ

     

UDŽBENICI
TEAMS (23./24.)
RASPORED INFORMACIJA
FRANJO HORVAT KIŠ

BABIČINI RECEPTI

MICRO:BIT
ROBOTIKA-MBOT

CARNET USLUGE
DAROVITI UČENICI

RADOVI UČENIKA

      Klikni na sliku i pogledaj !

CMS za škole logo
Osnovna škola Franje Horvata Kiša Lobor / Trg sv. Ane 28, HR-49253 Lobor / www.os-fhorvata-kisa-lobor.skole.hr / ured@os-fhorvata-kisa-lobor.skole.hr
preskoči na navigaciju