preskoči na sadržaj

Osnovna škola Franje Horvata Kiša Lobor

Barica Šeremet

 

Barica Šeremet rođena je 18. kolovoza. U djetinjstvu je željela biti odgajateljica, ali ipak se odlučila za posao tajnice. Voli svoj posao za koji kaže da je dosta težak. Naime, posao tajnika veoma je zahtjevan jer obuhvaća: knjigovodstvo, obračune plaća, personalne dosjee, blagajnu, izradu pravnih dokumenata…

Hobi joj je čitanje. Najdraže su joj knjige Marije Jurić Zagorke. Uz to, voli gledati serije, a najdraža joj je ''Anđeo i Vrag''. Ona je zadovoljna svojim radom u školi što potkrepljuje činjenicom da nikada nije imala poslovnih problema, a rad s ostalim zaposlenicima škole uvijek joj je zadovoljstvo.

Intervjuirala: Melani Bodalec 6.r.

 





LOGO-HIŽA ZNANJA

hiža znanja

Kliknite na logotip za preuzimanje i dodatne informacije!

UPISI U 1. RAZRED
MISIJA I VIZIJA

MISIJA

Kontinuiranim podizanjem kvalitete rada i primjenom suvremenih metoda poučavanja stvarati preduvjete za kvalitetno obrazovanje učenika. Kroz poticanje kompetencija i kreativnosti razvijati prepoznatljive vrijednosti. Zajedništvom učenika i djelatnika škole te u suradnji sa zajednicom njegovati svijest o važnosti očuvanja prirodne i kulturne baštine našega kraja.

 

Vrijednosti: humanost, uvažavanje različitosti, kreativnost, suradnja, njegovanje prirodne i kulturne baštine našeg kraja.

VIZIJA

Bezvremenski izvor znanja koji povezuje u različitosti i prijateljstvu te raste u zajedničkoj kreativnosti otkrivajući radost učenja. Škola koja kroz suradnju sa zajednicom stvara nove vrijednosti.

MOTO ŠKOLE

«Mala škola velikog srca.»

GLAZBENA ŠKOLA

LUMEN-DAROVITI

SVE O UPISIMA U SŠ

     

UDŽBENICI
TEAMS (23./24.)
RASPORED INFORMACIJA
FRANJO HORVAT KIŠ

BABIČINI RECEPTI

MICRO:BIT
ROBOTIKA-MBOT

CARNET USLUGE
DAROVITI UČENICI

RADOVI UČENIKA

      Klikni na sliku i pogledaj !

CMS za škole logo
Osnovna škola Franje Horvata Kiša Lobor / Trg sv. Ane 28, HR-49253 Lobor / www.os-fhorvata-kisa-lobor.skole.hr / ured@os-fhorvata-kisa-lobor.skole.hr
preskoči na navigaciju